Бъдещето на гражданската авиация: дронове, UAV и т.н.

Бихте ли се возили на дрон? (Самолет без пилот)

Да, аз ще съм сред първите, които биха пробвали новата технология.
6
12%
Да, но след 5 или 10 годишно безаварийно летене на карго дронове от същия клас.
26
53%
Не, никога не бих се качил на самолет управляван от компютър!
17
35%
 
Общо гласове : 49

Re: Бъдеще на европейската авиация

Мнениеот Topfly » 21 Мар 2012 21:38

Ето още информация за първите тестове на безпилотни карго машини в Афганистан:

Изображение

Unmanned K-Max makes first delivery for Marines in Afghanistan


Изображение

Boeing's 'Hummingbird' Out of Mix For New Marine Corps Drone


Изображение

Northrop Pitches New Fire Scout To Marine Corps
Последна промяна Topfly на 21 Мар 2012 22:10, променена общо 2 пъти
Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Бъдеще на европейската авиация

Мнениеот tupolev144 » 21 Мар 2012 21:45

За Афганистан са перфектни! Като го свалят - жертви няма. Каква ли ще е изненадата, ако това "чудо" се появи над летище Франкфурт например! :shock:
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Бъдеще на европейската авиация

Мнениеот Topfly » 21 Мар 2012 21:56

Ето още малко инфо за Стив Пеннингтон:

Изображение

Steve Pennington
Acting Executive Director, DoD Policy Board on Federal Aviation
United States Air Force

Steven Pennington leads A30-B in formulating AF and DoD policy for basing decisions, ranges and airspace. He currently works with stakeholders and partners in AF Major Commands, sister Service bases, ranges and airspace counterparts, DoT and FAA, Allies and International aviation groups. Previously he served as A30 Director of Ops; Air Force Operations Group Commander; HQ ACC Exercises and Join Operations, Langley AFB; Chief of Current Operations, CENTCOM HQ; HQ AF/A3/5, Division Chief, Experimentation & Wargaming, Pentagon; 7AF, Combat Ops Squadron Commander, Osan AB, Korea; Air Liaison Officer, 607 Air Support Operations Squadron Commander, Camp Red Cloud Korea; 563 Flying Training Squadron, Director of Operations, Randolph AFB, 7100 Transportation Squadron Commander, Lindsey Air Force Station GE; 65 Air Division, Lindsey, Air Force Station GE; 4484 Test Squadron Electronic Combat Fit Commander, Tyndall AFB, FL; Flying Training and Operations, numerous locations.



Според мен мнението на такъв човек едва ли може да се нарече аматьорско или да се обвини, че нищо не разбира от авиация!
Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Бъдеще на европейската авиация

Мнениеот Topfly » 21 Мар 2012 22:06

Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Бъдеще на европейската авиация

Мнениеот Topfly » 21 Мар 2012 22:35

Като стана дума за регулации някой има ли представа как ще лети дрона в България? Нямали някаква регулация, че в моторните самолети трябва да има пилот? :wink:

България ще участва в покупка на безпилотни самолети за НАТО
Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Бъдеще на европейската авиация

Мнениеот Topfly » 21 Мар 2012 22:59

Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Бъдеще на европейската авиация

Мнениеот tupolev144 » 22 Мар 2012 10:28

Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Бъдеще на европейската авиация

Мнениеот Topfly » 22 Мар 2012 12:05

Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Бъдеще на европейската авиация

Мнениеот tupolev144 » 22 Мар 2012 14:42

Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Бъдеще на европейската авиация

Мнениеот Topfly » 22 Мар 2012 15:41

Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Бъдеще на европейската авиация

Мнениеот dobr0mir » 22 Мар 2012 16:40

Пилотите нямат манивела да подпалят двигателите и не могат без хидравлика да управляват самолета.

Ако човекът се премахне от схемата катастрофите автоматично ще намалят с 90%, което е значително увеличаване, а не намаляване на сигурността.

С много, много пъти по сложно е да се автоматизира управлението на един автомобил от колкото на един самолет.

Самолетите могат да комуникират с кулата, с останалите самолети и реално почти нищо изненадващо не може да им се случи във въздуха или на летището.

В момента в който пуснат серийни автомобили няма да има нужда от шофьори.

:smt021 :smt021 :smt021 :smt021 :smt021 :smt021 :smt021 :smt021 :smt021

Мъдрецът говори когато има да каже нещо, а глупакът - за да каже нещо. Платон

P.S. Мисля, че с радост ще понеса едно предупреждение от администраторите заради края на поста ми ... :)
Аватар
dobr0mir
по-спотър
 
Мнения: 182
Регистриран на: 29 Мар 2008 03:33
Местоположение: E.U.

Re: Бъдеще на европейската авиация

Мнениеот tupolev144 » 22 Мар 2012 16:53

Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Бъдеще на европейската авиация

Мнениеот Topfly » 26 Мар 2012 10:49

Явно няма смисъл от този спор след като на аргументите ми се отговаря само с нападки. В крайна сметка кои са Наса, Гугъл, Пентагона и ЕС, че надминат по мисъл няколко форумни гении!
Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Бъдеще на европейската авиация

Мнениеот Topfly » 26 Мар 2012 14:34

Наследник на "Конкорд" взима за 2 часа Париж – Ню Йорк
Новият самолет ще бъде много по-икономичен

Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Бъдеще на европейската авиация

Мнениеот Topfly » 05 Апр 2012 12:56

Вчера четох един анализ, че след изборите във Франция Air France-KLM ще почне да прехвърля част от полетитете си към лоу кост авиокомпанията Transavia, която е тяхна собственост. Така смятат да намалят разходите си с 20%. За миналата година Air France-KLM имаха 700 милиона евро загуба.. Като към тази информация добавим плановете на Луфтханза да прехвърля все повече полети на Аустиан към Тиролеан бъдещето на европейската авиация изглежда все по лоу кост...
Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта

cron