Ryanair (FR до PDV)

Re: Ryanair

Мнениеот akair » 28 Фев 2012 20:18

Аватар
akair
супер спотър
 
Мнения: 1204
Регистриран на: 16 Авг 2009 18:50

Re: Ryanair

Мнениеот Stoyan » 28 Фев 2012 20:45

Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

Re: Ryanair

Мнениеот Lozanoff » 28 Фев 2012 21:44

Между другото доста нови дестинации отвориха от Солун.Имат билети до Барселона за по 7евро на фона на Уизеър от София които явно си мислят,че Барселона април,май и юни се мести до Дубай някъде :mrgreen: :rock:
Lozanoff
най-спотър
 
Мнения: 363
Регистриран на: 07 Яну 2009 22:23

Re: Ryanair

Мнениеот bigbang » 28 Фев 2012 22:03

Аватар
bigbang
по-спотър
 
Мнения: 123
Регистриран на: 20 Окт 2011 22:18

Re: Ryanair

Мнениеот skyviewer » 29 Фев 2012 15:32

Първото кацане ,като резерва, на Ryanair в LBPD е факт - FR7068 :D

from Thessaloniki Airport
International Airport 'Makedonia'

P.S.
За Туполев :drinkers:
Последна промяна skyviewer на 29 Фев 2012 17:40, променена общо 1 път
Аватар
skyviewer
супер спотър
 
Мнения: 1461
Регистриран на: 23 Юли 2009 18:11

Re: Ryanair

Мнениеот tupolev144 » 29 Фев 2012 16:11

Ами да, следващият път в LBSF пак да се правят на "интересни". :D
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Ryanair

Мнениеот bigbang » 29 Фев 2012 22:47

Гледам са махнали Eindhoven - Pescara, a снощи имаше полети. Нещо не е наред.
Аватар
bigbang
по-спотър
 
Мнения: 123
Регистриран на: 20 Окт 2011 22:18

Re: Ryanair

Мнениеот skyviewer » 08 Мар 2012 22:55

Още едно доказателство за най-големият длъжник на софийското летище,който за разлика от коректните платци ,си е публикувал
кризисните финансови резултати http://www.ryanair.com/doc/investor/201 ... _Final.pdf :smt018
Аватар
skyviewer
супер спотър
 
Мнения: 1461
Регистриран на: 23 Юли 2009 18:11

Re: Ryanair

Мнениеот bigbang » 08 Мар 2012 23:11

Аватар
bigbang
по-спотър
 
Мнения: 123
Регистриран на: 20 Окт 2011 22:18

Re: Ryanair

Мнениеот skyviewer » 08 Мар 2012 23:18

Нещо,като GANGBANG :goodman:
Аватар
skyviewer
супер спотър
 
Мнения: 1461
Регистриран на: 23 Юли 2009 18:11

Re: Ryanair

Мнениеот takeoff » 08 Мар 2012 23:48

Финансовите им резултати са невероятни на фона на цифрите на Луфтханза и Еър Франс -КЛМ които излязоха тези дни .
Аватар
takeoff
най-спотър
 
Мнения: 299
Регистриран на: 02 Юни 2009 21:20
Местоположение: Sofia

Re: Ryanair

Мнениеот dobr0mir » 09 Мар 2012 01:30

!
Последна промяна dobr0mir на 19 Юли 2012 13:39, променена общо 1 път
Аватар
dobr0mir
по-спотър
 
Мнения: 182
Регистриран на: 29 Мар 2008 03:33
Местоположение: E.U.

Re: Ryanair

Мнениеот merlin » 09 Мар 2012 03:29

Аз пък не виждам нищо нередно в начина, по който се отнасят с пилотите си. На пилоти от гражданската авиация не трябва да се гледа не като на нещо екслузивно, а като нормална отговорна работа. Това, което са са били пилотите в началото на авиацията е отдавна минало,а днес са според мен космонавтите-елитна лига от хора, където се плаща много и се изисква още повече.
Ако сравниш един пилот от Ryanair и един мениджър от Нестле, то ситуацията е същата-пращат те, където те решат и не винаги ти плащат супер, но все се намира хора да работят за тях.
Проблема на пилоти и стюарди е, че те очакват някога да работят по междуконтинентални полети, да имат 2-3 дни lay over в Ню йорк, Сингапур и тнт, но не всички ще стигнат до там, както впрочем е при всяка професия.

Ще летя с тях от Венеция до Палермо, а само те ми предлагаха удобни полети на 1/3 от цената на Алиталия, където впрочем не съм попадал на по-добро обслужване. Това, което предлагат, просто е ниша, която те са разработили най-добре, а и да бъдем честни 90% от стандартните авиокомпании са полудържавни организации, които, както се вижда,са на загуба-при Луфтханза, където е мечта на много пилоти да работят, е точно заради пилотски бонуси/пенсионни компенсации и тнт (по-точно в AUA).
Същите стандартни превозвачи чрез лобиране (наемане на политици в бордовете им) блокират либерализация на основните им летища и отпускане на удобни слотове на нискотарифни компании, защото ги е страх от конкуренцията. Най-добър пример тук е AF и техните места в борда на Шарл дьо Гол...
МОЛ "изнудва" местни организации/власти да го субсидарат по някои линии или да отворят за своя сметка някоя забравена от бога (или американците) база и да я направят на гражданско летище, но никой не споменава помпането на пари в главните летища, понякога без резултат или с прекалено големи вложения (летището във Виена щеше да струва 400млн., а сега е около 1млрд. евро с 2-3 години закъснение).

Ако има либерализация в авиобизнеса, то не Ryanair е черната овца, а компании като Austrian, Alitalia, LOT, CSA, Olympic, тнт. които трябваше да са фалирали (Malev), а не да се поддържат на изкуствено дишане с наливане на държавни пари, за съжаление ЕК има двоен аршин за тези работи и за някои може, а за други не, което пак ни довежда да политака, ако трябва да оставим числата да говорят, то ирландците са го показали сами в годишния си отчет.

Хората, работещи за тях,трябва да помислят, дали щяха да работят на летище/в самолет, ако такива компании не съществуваха, а ако искат повече, то времето ще покаже кой, къде и за колко пари, както казваше един професор в университета ми.
Аватар
merlin
супер спотър
 
Мнения: 1310
Регистриран на: 07 Фев 2008 13:28
Местоположение: LOWW

Re: Ryanair

Мнениеот skyviewer » 09 Мар 2012 08:22

Браво на първият извикал,че "Царят е гол" !!! Т.Е. това всички го мислим и знаем ,но си мълчим заради държавната машина,която
не е променила и на йота мисленето , продажността и лобирането си.Именно тази машина промива мозъците ни и определя критериите ни за добро и зло ,с парите ,които взема от нас. Но ,"panta rei", казвал Хераклит по улиците на Ефес...
Аватар
skyviewer
супер спотър
 
Мнения: 1461
Регистриран на: 23 Юли 2009 18:11

Re: Ryanair

Мнениеот vla_don » 09 Мар 2012 10:22

Преди няколко дни гледах по телевизията филм за самолетна катастрофа, по вина на пилотите, които пътуват през целите щати, за да са навреме на работното си място и спят на дивана в оперативната стая, за пестене на разходи за хотел. По време на заход за кацане пропускат процедурата за проверка, говорят си за заплати и не виждат, че скоростта им е ниска. Загиват доста хора, в резултат на което се надига протестно шествие от роднини на загиналите пред конгреса, за промяна на нормативната база по която работят пилотите. Теорията, че служителите /пилотите/ на една фирма са само "resources and capabilities", които взимаш от пазара на труда и връщаш пак там, когато не ти трябват, се налага от доста време. Изучава се в университетите и се приема в бизнес моделите свързани с предлагането на услуги. Ако ви интересува вижте в Гугала "ITIL". Тези неща са доста атрактивни за работодателите и вероятно за младежите, но един ден ставаш на 50 и виждаш, че хората са заприличали на свине, само че не са щастливи. Една самолетна катастрофа би обърнала общественото мнение по въпросите на икономиите в авиацията /да не дава Господ/. Доста авиокомпании са си отишли така. Днес започва ново дело по катастрофата с Конкорд в Париж и пак отбелязаха, че вината не е в самолета, а вече 10 години не лети. Мисълта ми е, че парите не са цел, а средство за един по-добър живот. А отношението на непилотите към пилотите най точно е изразено от детето на една стюардеса /действителен случай/ от Балкан, която го завела в кабината по време на полет. То погледало няколко минути и казало "Мамо, Мамо, те наистина нищо не работят!".
VD
vla_don
по-спотър
 
Мнения: 139
Регистриран на: 07 Яну 2009 11:30
Местоположение: София

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта

cron