Sofia Airport - Развитие и реконструкция

Мнениеот ATC » 30 Мар 2006 18:34

пада се зад т.нар. булгарплод зад гробището
Аватар
ATC
супер спотър
 
Мнения: 818
Регистриран на: 14 Апр 2004 14:30
Местоположение: LBSF

Мнениеот Делян » 04 Апр 2006 20:08

чисто нова рульожка ли е? Изглежда все едно са я изляли преди малко.
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4713
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KJAX, Jacksonville, Florida, USA

Мнениеот Toni » 04 Апр 2006 20:33

Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот so » 07 Апр 2006 23:31

кога най-сетне ще има паксове това място?

Изображение

Изображение
Аватар
so
супер спотър
 
Мнения: 1068
Регистриран на: 08 Апр 2005 23:49

Мнениеот Toni » 07 Апр 2006 23:56

По мои скромни изчисления, след не по-малко от 3 месеца.
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот so » 08 Апр 2006 00:08

и още един въпрос който много ме вълнува. наистина ли смятате че разделянето на пътникопотока на 2 терминала (Т1 за нискобюджетните и чартърите и Т2 за редовните) е целесъобразно? :smt102
Аватар
so
супер спотър
 
Мнения: 1068
Регистриран на: 08 Апр 2005 23:49

Мнениеот harrier » 08 Апр 2006 01:02

На мен ми звучи абсурдно. Колко нискобюджетни и колко чартърни полета има на ден? Не повече от 3 и то в най-добрия случай. Вярно тенденцията е да нарастват ама все пак.
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот Toni » 08 Апр 2006 01:05

Абсолютно, ако това ще доведе до по-ниски цени за НТА-тата. Освен това Т2 е проектиран за 2 600 000 пътника годишно. Тази година очаквам 2 200 000 - 2 400 000 пътника... има логика да се поддържа Т1 още поне 10г. А тогава би трябвало да има разширение на Т2 и дори проект за Т3.
Това разбира се е при положение, че в администрацията ни има мислещи кадри.

Като контра теза на Емо ще посоча, че от тази година влизаме в open sky.
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот harrier » 08 Апр 2006 01:11

Не прочетох като хората въпроса, мислех че говорим за разделяне само на Т2. Т1 има оше живот, предполагам Хемус ще го използват, както и някои НТА.
Тони, влизаме в Open Sky и все още назначаваме превозвачи по линии. Аз докато не го видя все ще се съмнявам, че няма да стане.
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот so » 08 Апр 2006 01:26

за open sky... като влезем тогава ще мислим. а назначаваме превозвачи до Турция и Молдова (които не са в ооупъна и не е ясно кога ще влязат (с турция ми е много мъгляво) а тва до Атина ме удивява наистина и не виждам логига...
според мен на този етап 2 терминала е много. просто Т1 няма да може да си покрие разходите (предположително) ако там са само 3НТА и един хемус. това ще бъде смешно 6 полета на ден от един терминал разхвърляни за 24 часа.
аз виждам така нещата: нека сега сички полети до един прехвърлят в Т2. Т1 да го законсервират, а публичната част да се ползва за администрацията. след като Т2 прехвърли 2,6млн пакса. (до тогава сигурно ще имаме оупън скай) да разконсервират Т1 за НТА, и там например хората сами да си носят багажа до вагончето за полета, да няма автобуси, а сам да си джапаш до стоянката на самолета, и т.н. Иначе просто не виждам друг механизъм за намаляване на цената за обслужването на един самолет. и по-точно. с какво Т1 ще бъде по-евтин от Т2 (освен ръкавите) откъде ще стане например по евтино обслужването на един самолет на Т1 от сегашното му обслужване на Т1 , след като пуснат Т2?????? само ако съкратим издръжките на Т1 а как ще ги намалим???
Аватар
so
супер спотър
 
Мнения: 1068
Регистриран на: 08 Апр 2005 23:49

Мнениеот harrier » 08 Апр 2006 01:39

Да, но както Тони каза, Т2 почти е достигнал капацитета си още преди да е отворен. Според мен е добре за начало да фунционират и двата (и веднага да се почва разширение на Т2, което едва ли ще стане), а не всички да се блъскат в Т2.
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот so » 08 Апр 2006 01:48

според мен в Т2 така или иначе в час пик и без НТА и чартъри ще се блъскат и то яко! така или иначе. двата ескалатора и стълбището дали ще бъдат достатъчни в час пик?съмнявам се. опашката за паспорт контрола сигурно ще се вие и по самият ескалатор ( :roll: ) (въпросът е да се разхвърлят полетите равномерно)... ех
много са ни тъпи проектантите от НАКО :evil:
Аватар
so
супер спотър
 
Мнения: 1068
Регистриран на: 08 Апр 2005 23:49

Мнениеот VS11 » 08 Апр 2006 03:42

Аватар
VS11
супер спотър
 
Мнения: 726
Регистриран на: 02 Юли 2004 06:27
Местоположение: Varna, BG/Boston, MA, USA

Мнениеот Toni » 08 Апр 2006 08:55

Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот ATC » 08 Апр 2006 09:29

Аватар
ATC
супер спотър
 
Мнения: 818
Регистриран на: 14 Апр 2004 14:30
Местоположение: LBSF

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 3 госта