Ryanair (FR до PDV)

Re: Ryanair

Мнениеот Topfly » 21 Юни 2012 17:45

Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Ryanair

Мнениеот Topfly » 21 Юни 2012 17:53

Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Ryanair

Мнениеот ilian » 21 Юни 2012 20:43

Аватар
ilian
най-спотър
 
Мнения: 268
Регистриран на: 04 Май 2007 09:56

Re: Ryanair

Мнениеот tupolev144 » 21 Юни 2012 22:04

Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Ryanair

Мнениеот ilian » 21 Юни 2012 22:27

Аватар
ilian
най-спотър
 
Мнения: 268
Регистриран на: 04 Май 2007 09:56

Re: Ryanair

Мнениеот tupolev144 » 21 Юни 2012 22:38

Ами да, разбира се че това е най-важното! Аз затова съвсем чистосърдечно ти пожелах в един от постовете си да си жив и здрав и да не се сърдиш! :) Само дето трябва да си мааалко по-вежлив към останалите хора и всичко ще е наред! :)
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Ryanair

Мнениеот Topfly » 21 Юни 2012 22:59

Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Ryanair

Мнениеот ilian » 21 Юни 2012 23:42

Аватар
ilian
най-спотър
 
Мнения: 268
Регистриран на: 04 Май 2007 09:56

Re: Ryanair

Мнениеот Topfly » 21 Юни 2012 23:54

Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Ryanair

Мнениеот stenk » 22 Юни 2012 00:06

Който може да предвиди какво ще е е след 10 години по всяка вероятнсот тогава ще е един много заможен човек.
Я да видим какво беше преди 10 години - малко след 11.09.2011 авиондустрията беше пред колапс , но пък останалата икономика имаше бурен разцвет.
Кой си мислеше , че ще се появи някаква си криза , която ще побърка света ?
Да вземем предните 10 години - може би най-големият икономически разцвет за 20 век и после бум един балон (дот.ком) и приземяване приземяване...
Та думата ми е , че нищо не се знае днес нещата са страшно динамични. Тия заявки за самолети докато не пристигнат машините не значат много.
stenk
супер спотър
 
Мнения: 2391
Регистриран на: 21 Юни 2007 23:06

Re: Ryanair

Мнениеот asd » 22 Юни 2012 00:25

Ето, с цифри - за 2011 тези 9 европейски НТА http://www.elfaa.com/members.htm са превозили общо 190 милиона пътници. Което е повече от Луфтханза, Еър Франс, КЛМ, Бритиш и Иберия, взети заедно и с включени презокеанските им полети. Като погледнеш по-надолу в класацията http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_la ... _in_Europe и се вижда и Еър Берлин с едни 30 милиона пътници, което пък е повече от Ал Италия ;)

Който иска, може да си намери колко са пътниците на останалите европейски авиокомпании по вътрешно-европейски линии, да извади транзитните за междуконтинентални полети, да извади тези, на които друг им плаща билета като например нашите държавни чиновници, и така сам ще си сметне колко пътници са ги предпочели реално, в цифри :D :D :D

А ако се вкарат в сметките и влиянието на нискотарифните алтернативи върху ценовата политика на останалите авиокомпании, не знам после как ще трябва да се извърти статистиката за да излязат по-предпочитани традиционните авиокомпании ;)

Edit:
Забравих това - колко са като процент "междуконтиненталните" полети: http://epp.eurostat.ec.europa.eu/statis ... 0529112317
asd
супер спотър
 
Мнения: 765
Регистриран на: 29 Мар 2006 14:09
Местоположение: Варна

Re: Ryanair

Мнениеот Jair » 22 Юни 2012 00:29

Възможно ли е и двете страни в спор да бъркат, седиш и се чудиш преди да прочетеш тая тема. Рационалният пътник никога няма да заема крайна позиция, а ще си прави сметката и ще действа с това, което му е най-рентабилно. Няколко пъти годишно се прибирам от Холандия до България. Логиката почти винаги показва, че ако ми трябва куфар традиционна компания ми е по-добре. Ако пък не ми трябва, което също често се случва Уиз от Айндховен са ми безкрайно по-рентабилни. Най-радващото в случая е че имам ИЗБОР и да си елиминирам сам тоя избор заради някакви откровено казано малоумни предразсъдъци въобще не е черта на рационалният пътник. Пример за такива: "всички в НТА смърдят" или "всички в традиционните харчат пари за глупости".

Илиане, ето ти няколко конкретни примера:
-Пътуване из Англия, Ирландия и Шотландия, което направих за една седмица за 4 цента общо. Полет Айндховен-Станстед, Станстед-Дъблин, Дъблин-Престуик, Престуик-Шарлероа. Все селца и паланки, но за една седмица видях Лондон, Дъблин, Половин Ирландия чак до атлантическият им бряг, Глазгоу, езерото Лох Нес. Само върховите точки отбелязвам. 4 цента. Хайде сега ми го сметни същото с лукс еър или която и да е друга, които са безкрайно удобни, комфортни, но такова чудо като еднопосочен билет е непознато понятие за тях. Цената със сигурност ще излезе такава, че пътуването е неосъществимо. И тук е красотата на нискотарифните - не винаги спора е нискотарифни срещу традиционни, а по-скоро нискотарифни срещу липса на пътуване въобще. НТА и Раянеър в частност дадоха на хората възможност да пътуват, хора които иначе не биха пътували въобще, а не че биха избрали традиционната. И можеш да си представиш колко високомерно гледам всеки, който му пречи че събеседника му пътува с "Най-здравата торбичка", но Лох Нес и шотландските Highlands ще види през крив макарон.

-Епизодични прибирания до България тип дълъг уикенд. Я, двупосочен с уиз за 50лв, защо пък да не нарамя раничката и да се прибера да видя приятели и роднини за кратко? Бих ли дал 150 евро минимум иначе? Едва ли. Но пак, евтините полети на Уиз ми позволяват да извършвам полети, които иначе не бих правил въобще.

-Организирам си пътуване до югоизточна азия и виждам че с тръгване и връщане от Милано ще спестя маса пари. Комбинирам го така, че да летя Раянеър от Айндховен до Бергамо за 25 евро с включен куфар, правя си обиколката из югоизточна Азия и после към България с Уиз Бергамо-София. Не искам да се ровя в архивите да видя точно колко пари спестих, но са предостатъчно дори за "снобар", говорим за 200-300 евро минимум. В самата югоизточна азия пък направих нещо подобно на гореспоменатото из англия само че из Тайланд, Сингапур, Камбоджа и Виетнам - една камара еднопосочни отсечки с еър азия и Джетстар. Пак питам, могат ли удобните и комфортни традиционни авиокомпании, които ми предлагат сандвич на борда чиято дебелина се мери с шублер, да ми предложат една удобна обиколка из даден континент без да съм обвързан с двупосочни полети??

Толкова за едната страна, сега за другата. Имам привилегията да пътувам безплатно с влаковете в Холандия, иначе билета до Айндховен еднопосочно ми е 25 евро...което би натоварило билета на Уиз като цяло със 50 евро и сметката по прибирането за дългия уикенд може и да не излезе. Ранния полет от Айндховен пък предполага ставане около 4:30 сутринта, което после убива целия ден. Много по-комфортно ми е да се наспя до към 7-8, после да ида до Схипхол, да летя с прекачване през Виена, което благодарение на честите полети може да продължи няколко часа и да има достатъчно време за прилична разходка. Знам, че като го правя това особено зимните месеци ако има проблеми на летището най-вероятно някой ще се погрижи за мен и за това спокойствие бих платил известна сума повече - колко точно е въпрос на преценка в момента на ситуацията. А сега луфти пускат полети от Ротердам и ми идеше да цвиля от кеф направо, след като летището е буквално на 20 минути от мен с колело.

Какво се получава като се тегли чертата? Че хора, които навлизат в някакви абсолютни стойности бъркат. Истински разумният човек си прави сметката, колко би му струвало някакво неудобство, би ли платил повече за да го няма или би спестил парите за нещо друго. Прави си сметката дали пък нискотарифните не му предлагат варианти, които при традиционните просто липсват - не говорим за цена въобще. Истински разумният знае, че решението на уравнението как да стигна от А до Б в един момент може да е НТА, а в следващ да е традиционна. Истински разумният човек знае, че няма силна Барселона без силен Реал Мадрид и знае, че изборът и конкуренцията в крайна сметка работят в негова полза - защото колкото и да псуваш раянеър е факт, че благодарение на тях и подобните цените паднаха значително на всички.

Колкото за личните нападки, туполев хич не е прав да го обръща на лични обиди, но от каквото съм забелязал в тоя форум поведението на илиан от край време е агресивно, така че беше само въпрос на време някой да го приеме по-лично и от там да се почнат сватбарските изпълнения.
- Блог за авиация и пътешествия
- форум за пътешествия
Jair
супер спотър
 
Мнения: 702
Регистриран на: 21 Ное 2007 03:35

Re: Ryanair

Мнениеот Topfly » 22 Юни 2012 00:36

Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Ryanair

Мнениеот ilian » 22 Юни 2012 00:38

Аватар
ilian
най-спотър
 
Мнения: 268
Регистриран на: 04 Май 2007 09:56

Re: Ryanair

Мнениеот Topfly » 22 Юни 2012 00:55

Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта

cron