Хубаво е да гледаме фактите обективно - Летище София като (засегната) страна по случая си мълчи и с това не допринася за антиреклама на FR. Къде има официална информация от българската компания? "По данни на бТВ", "по сигнал на граждани" - никъде няма цитиран представител на летището.
Вероятно FR не е единствената компания, която дължи пари на SOF, но може да е единствената компания, която с действията си е довела до липса на доверие от страна на летищните власти към нея. А да "пребъркваш" джобовете на екипажа е варварщина и ако е факт, не прави чест на тези, които са я извършили...
Не е въпрос ДАЛИ Ryanair ще си платят дълговете, а КОГА и какво ще коства това на Летище София. Не 1500-те, 15000-те, 150 000-те или 1 500 000 евро са проблем, а липсата на доверие.

Периодът на извършване на плащането може да се разглежда като "некоректно отношение" от едната страна и като "бизнес модел" от другата страна. Но отново няма официално становище на българската фирма и не e редно да твърдим, че летището има подобно мнение за FR.
Аз мисля, че всички сме съгласни, че децентрализацията е най-удачният вариант за развитие...
Ако хората на МОЛ не са спазили правилата, не са информирали пътниците, не са им дали вода и закуски, ... - това си е проблем само и единствено на а/к. Ако пътниците не си знаят правата - това пък си е проблем само и единствено на пътниците.
Комшиите да им е честит клиент, който е непредвидим и с който се работи трудно...
