от b73999 » 04 Май 2016 20:30
Кой ти е казал, че не можем? Ако някакви такива компании не могат да си позволят, то по-добре да не летят. Дори в AUA имат постоянно проблеми, MEL айтеми и какво ли не с тия самолети на по 25-30 години, а там поддръжката е отлична и е сериозна компания с база, ресурси и си ги познават самолетите от години.
Можеш да си представиш какъв ще е мейнтенънса на Ер Любо Колев (АЛК) с тия ресурси. А доколкото знам как действа чичо ти Валтер, мога да си представя и колко професионално ще е всичко. И тука не става въпрос кой, колко обожава МД-то, или Фоккера и кое било Голф 7ца и дърто БМВ. Тва е приказване тип "едното подскача, другото въздухоплава", звучи много професионално, но за съжаление нещата не функционират така. При тия ресурси, на такава авиокомпания с тия стари самолети и без сериозна поддръжка си играят с огъня според мен.
Не може да се правят и управляват компании като ЕТ Пешо Иванов 94, опасно е, особено в България, където видяхме преди няколко дни как държавата контролира бранша. Това е сериозен бизнес.