Mдеаааам ... за съжаление .. нови потвърждения относно тезата за престъпната структура на "българска авиация". Забележете последния избор на директор на Летище Бургас. Фарса наречен "конкурс" за избор на директор. Това, че бяха "избрани" правилните и подходящите за момента хора ... това, че бяха игнорирани много по-сериозни кандидатури и доказани професионалисти е едната страна на фарса. Фарса обаче се задълбочава от промяната на конюнктурата. Това, което вчера беше подходящо, днес може да не е! Идват избори. Идват нови управляващи. Те носят със себе си нови и различни интереси. Тези нови неща изискват и нови хора .. не онези, които са били подходящи и избрани преди няколко месеца. С две думи предстоят други резултати от прословутия конкурс. Да не си помисли обаче някой, че се очаква некадърниците да бъдат заменени с компетентни мениеджъри. Нищо подобно. Чакайте да видите какъв кадрил ще спретне бете ви Бойко след изборите ...

Както знаете Летищата са една мафиотска структура - неформално сдружение на държавната администрация с съмнителни немско-руски стуктури ползващи името Фрапорт по силата на полутайни франчайзингови споразумения. Държавната администрация участва в "сдружението" със своят потенциал да регулира, да облагодетелства, да създава всякакви условия това сдружение да съществува. Държавната админисдтрация държи в ръцете си до голяма степен финансите и възможният краен резултат от концесията - нали се сещате, че държавната администрация определя най-важната част от приходите на концесионера - размера на таксите за обслужване на авиооператорите и летищните такси за пътниците. Само с един замах същата държавна администрация може да удвои приходите на "концесионера". Същата държавна администрация може само с един замах да освободи концесионера от задължернието му по концесионния договор да инвестира обещаните стотици милиони. Интереса на държавната администрация в сдружението се защитава естествено от ТИМ. Цялата държавна администрация работи за ТИМ /не само в сферата на авиацията ... НЕ разбира се ... в което и поле на стопанството и икономиката се сетите държавната администрация рабити за своите паралелни икономически структури - от концесиите на пристанища до концесиите на минерални води и пътища и всякакви значими дейности, от които се вадят големите парите/
Та утре новоизбрания държавен администратор ще бъдер друг. Той ще има нужда от друг "директор" ... от друга, доверена само на него маша ...
Та конкурса придължава ... приемам залози за името на новия, на следващия директор на летище Бургас .. пък кой знае, може и стария директор за пореден път да се нагоди към новите условия ...