Право на модертаторите и администаторите е да преместят мненията да следят дали мненията са по темата и да предприемат необходимите действия при установени несъответствия. И аз смятам, че строго погледнато, не коментираме FR в частност.
Що се отнася до БДЖ - да, Кремковци е един от факторите, указали неблагоприятно влияние, редом с липса на визия за развитие на предприятието, ефективност, качество на предоставяните услуги,... - доста неща са. Резултатите са видни за всички
България Ер има сключено споразумение с Летище София за разсрочване на вземанията, което е една нелоша стъпка. Каква се очаква да бъде реакцията на държавата? Да тропне някой по масата и да каже "Искаме си всичките пари веднага, ПЪК"? Това няма да помогне - най-много компанията да фалира и да залгубим това, което е постигнато за изминалите 10 години?
Ако някой смята, че националното законодателство в сферата на авиацията противоречи на наднационалното обвързващо такова, нека даде примери. Разгледаните до момента примери показват точно обратното.
Хубаво е, че написаното остава и може да се провери дали моите, а и не само моите, отговори са общи приказки или логически съждения, изградени на базата на нормативната уредба.
Ако за хората, заети с летището в Пловдив, не е важно да разберат какво се случва с този проект, явно не целят развитие на летището, а медийни изяви и обиди на общо основание към администрацията.
Интересно е какво ще установят проверките на ЕК. Още по-интересни ще бъдат коментарите след това. Дано не се окаже, че липсата на желание за разбиране на нормативна уредба ще отприщи вълна от чудене и конспиративни теории защо Комисията не е открила нищо нередно....
Дали аз съм свързан с администрацията по някакъв начин - надали е толкова интересно, но смятам, че във форума има досатъчно информация, от която да може да се извади заключение по темата.
