Sofia Airport - Развитие и реконструкция

Re: Sofia Airport - Развитие и реконструкция

Мнениеот Topfly » 29 Авг 2012 23:38

Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Sofia Airport - Развитие и реконструкция

Мнениеот Toni » 30 Авг 2012 10:17

100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: Sofia Airport - Развитие и реконструкция

Мнениеот ropotamo » 30 Авг 2012 10:55

ropotamo
по-спотър
 
Мнения: 137
Регистриран на: 17 Апр 2012 17:29
Местоположение: Zurich/Burgas

Re: Sofia Airport - Развитие и реконструкция

Мнениеот Topfly » 30 Авг 2012 10:58

Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Sofia Airport - Развитие и реконструкция

Мнениеот Topfly » 30 Авг 2012 11:14

Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Sofia Airport - Развитие и реконструкция

Мнениеот ropotamo » 30 Авг 2012 11:22

ropotamo
по-спотър
 
Мнения: 137
Регистриран на: 17 Апр 2012 17:29
Местоположение: Zurich/Burgas

Re: Sofia Airport - Развитие и реконструкция

Мнениеот Topfly » 30 Авг 2012 11:31

Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Sofia Airport - Развитие и реконструкция

Мнениеот Topfly » 30 Авг 2012 11:59

Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Sofia Airport - Развитие и реконструкция

Мнениеот alex_2 » 30 Авг 2012 14:49

alex_2
супер спотър
 
Мнения: 1381
Регистриран на: 15 Авг 2009 10:21

Re: Sofia Airport - Развитие и реконструкция

Мнениеот europeandj » 30 Авг 2012 16:50

Хора, метрото и конвенционалния влак имат само едно общо и то е междурелсието от 1435 мм. От там нататък двата влака нямат никаква прилика. За да се направи отклонение от Дружба (при съществуващата гара Искър), трябва да ходят не 2, ами 3 или 4 линии до летището или пък да се направи няква комбинирана линия с два източника на електричество (един на земята и един отгоре), което е адски нерентабилно. Това е така защото двата вида транспорт имат различни параметри на железния път. Едните взимат ток от жици, а другите взимат както вече споменахте от земята.

Най-доброто, което може да се направи и то наистина ще е удобно, е метростанцията да се направи до самата гара Искър. През нея минават влаковете по направление Пловдив, Ямбол, Бургас + Варна (2 влака) + трафика от подбалканската, който се отделя на Казичене - Карлово, Сливен. Така слизайки от влака всеки при интервал на метрото от 10минути ще бъде удобно на всеки да извърви 20 стъпала и хоп вече е на метростанцията.

И не съм гледал плановете точно но ме съмнява, че може да им скимне станцията да я забият на 1км от гара Искър, но дано да греша.
Аватар
europeandj
супер спотър
 
Мнения: 762
Регистриран на: 04 Авг 2012 17:57
Местоположение: Пловдив (PDV/LBPD)

Re: Sofia Airport - Развитие и реконструкция

Мнениеот Toni » 30 Авг 2012 17:12

Станция 21 ще се намира тук: http://wikimapia.org/#lat=42.6682105&lo ... 18&l=0&m=b
Строителството на отсечката вече е започнало, плановете са удобрени и строителите са избрани. Много щеше да е добре да минава през Гара Искър, но може и да преместят/удължат перона и дата да имаме нова пътническа спирка Гара Искър, а товарната да си остане на сегашното място.

За съжаление не намирам достатъно информация за станция 21 в нет-а. Можете да разгледате този форум: http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... 5&page=180

Относно влак до летището. Или влак или метро, но и двете (в нашите условия) е безумно решение. Няма трафик и няма и да има. Ако Летище София се превърне в нещо като Шарл де Гол, Франкфурт а/М или Мадрид Барахас, би имало смисъл да се мисли в тази посока. Както europeandj каза, разликата между метрото и влака е огромна. Различни са геометрията на кривите, напрежението на тока, системата на токоподаване, теглото на композициите.... В Атина Метрото до Летище Венизелос е с двойно захранване, но смятам, че точно тези разсипници не трябва да ги гледаме като пимер :)

Аз също приветсвам идеята влаковете от Радомир/Перник (или Банкя) да минават през Централна Гара и да продължават към Подуене, Станция 21/Гара Искър, Казичене, Верила, Елин Пелин или към Подбалканската линия. Прекачването за две спирки на метрото до Т2 не никаъв проблем.
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: Sofia Airport - Развитие и реконструкция

Мнениеот Topfly » 30 Авг 2012 18:00

Вече може да се пуши на летище "София", но срещу 28 лева
На Терминал 2 вече има зала за пушачи, част от салона за гости „Преслав“
Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Sofia Airport - Развитие и реконструкция

Мнениеот stenk » 30 Авг 2012 18:30

A пред терминала безплатно :-D
stenk
супер спотър
 
Мнения: 2391
Регистриран на: 21 Юни 2007 23:06

Re: Sofia Airport - Развитие и реконструкция

Мнениеот akair » 30 Авг 2012 21:12

Нека не забравяме още една подробност - БДЖ е разделено на части. НКЖИ притежава релсите. На метрото релсите вероятно са собственост на Метрополитен. Кой трябва да притежава релсите, които са за общо ползване, кой ще ги поддържа, кой на кого как ще плаща за ползването им, ... - все въпроси, които търпят дискусия и нямат еднозначен отговор. За сметка на това Метрополитен вероятно ще вземат едно прагматично решение линията Цариградско шосе - Джеймс Баучер да стане от летището до Лозенец - тогава ще има директна линия от гарите (жп и авто) до летището. :D
Аватар
akair
супер спотър
 
Мнения: 1204
Регистриран на: 16 Авг 2009 18:50

Re: Sofia Airport - Развитие и реконструкция

Мнениеот autom8 » 31 Авг 2012 00:28

autom8
супер спотър
 
Мнения: 684
Регистриран на: 25 Май 2012 07:24

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта