Bourgas Airport

Мнениеот Toni » 27 Сеп 2004 12:58

http://www.airliners.net/open.file/661570/L

Специален поздрав със снимката на Viktor László, BOJ заход 04!!!
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6454
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот Stoyan » 27 Сеп 2004 17:36

Аз я гледах тази снимка, но не знам тук ли беше или в крилете.
Изображение
Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

Мнениеот AiBOJ » 27 Сеп 2004 19:26

ATC написа:Ами често идват всякакви американски самолети но за междинно кацане иначе пистата в Равнец не може да поеме големи самолети доколкото аз знам



Ami da ti kaja i az taka sam 4uval 4e nemoje da poema golemi samoleti,no zatova pisah po gore 4e ste sa nujni investicii,predpolgam nqma da sa ogromni.v momenta polosata dokolkoto znam e izostavena.....,samo se ohrab=nqva celiat obekt,ina4e ravnetz e alternativa
ATC da te pitam ,po princip vie li poemate trafika za ravnetz ili tam si ima otdelno RVD,koeto mi se struva po realno?
Ste proverq za statiatazakoato biah pisal i ste q sloja....
AiBOJ

When everything seems to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it.

The sky is the limit!
Аватар
AiBOJ
супер спотър
 
Мнения: 1129
Регистриран на: 16 Авг 2004 01:36
Местоположение: Бургас

Мнениеот AiBOJ » 27 Сеп 2004 19:27

Toni написа:http://www.airliners.net/open.file/661570/L

Специален поздрав със снимката на Viktor László, BOJ заход 04!!!


Hey snimkata e varha ,nveroqtna e ,prosto strahoten izgled kam letisteto i grada......
AiBOJ

When everything seems to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it.

The sky is the limit!
Аватар
AiBOJ
супер спотър
 
Мнения: 1129
Регистриран на: 16 Авг 2004 01:36
Местоположение: Бургас

Мнениеот harrier » 27 Сеп 2004 20:35

Какъв трафик за Равнец? Равнец първо е военно летище, второ е затворено. А когато е било отворено не се е управлявало от цивилен диспечър в Бургас, а от военнен в Равнец, плюс насочвачи.
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот ATC » 27 Сеп 2004 22:42

harrier написа:Какъв трафик за Равнец? Равнец първо е военно летище, второ е затворено. А когато е било отворено не се е управлявало от цивилен диспечър в Бургас, а от военнен в Равнец, плюс насочвачи.

Правилно сега там има военен щурман май само като има някой полет обикновенно като има учение с полети над морето .КП е в Братово
Аватар
ATC
супер спотър
 
Мнения: 818
Регистриран на: 14 Апр 2004 14:30
Местоположение: LBSF

Мнениеот AiBOJ » 02 Окт 2004 21:46

harrier написа:Какъв трафик за Равнец? Равнец първо е военно летище, второ е затворено. А когато е било отворено не се е управлявало от цивилен диспечър в Бургас, а от военнен в Равнец, плюс насочвачи.


harrier ,sorry ,ne se izrazih pravilno ,imash pravo.Trafik naistina ne e to4nata duma.Imah predvid kogato e bilo otvoreno letisteto......
AiBOJ

When everything seems to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it.

The sky is the limit!
Аватар
AiBOJ
супер спотър
 
Мнения: 1129
Регистриран на: 16 Авг 2004 01:36
Местоположение: Бургас

Мнениеот AiBOJ » 02 Окт 2004 22:20

eto edna stara statia s malko info za Ravnetz.Imam i oste niakolko stari statii za letiste Burgas ,po to4no za strategi4eskoto zna4enie na letisteto.....,ako iskate moga da gi sloja tuka ......,pone na men mi se struvat dosta interesni i zatova sam si gi zapazil.

След 50-годишна история военновъздушната база в Равнец
и летището са разформировани и запустели. Въпреки че
районът все още се води секретна зона и се охранява
строго, тук всичко е замряло. Освен ръждясалата
метална ограда и бариерата нищо друго не напомня за
славата на изминалите години, когато мощните
изтребители МиГ-29 кръжаха денонощно. Военновъздушната
база в Равнец бе сред първите, ликвидирани още в
началото на военната реформа. Нейното разформироване
започна още през 1992 г., а до края на 2001 г. всички
изтребители и пилоти бяха преместени в Граф Игнатиево.
Съгласно плановете на военните Равнец остана като
резервно летище за авиоремонти и аварийно кацане.
Допреди две години във военновъздушната база имаше 25
изтребителя МиГ-29 и над 1500 военни: пилоти, команден
състав, срочнослужещи и обслужващ персонал. В началото
на 50-те години, когато е създадена базата, се
изграждат двете писти, дълги 2,6 км и 2 км. За разлика
от гражданските летища те са изградени от бетонови
плочи, свързани със смола. За да се поддържат годни,
пистите трябва да се фугират задължително всяка
година, а това не е правено почти цяло десетилетие. В
момента те са обрасли с бурени и са неизползваеми.
Дебелината им е крайно недостатъчна, за да издържат
кацането на тежкотоварните авиоцистерни. За да могат
американските КС-10 да се приземяват тук, пистите
трябва да се подсилят поне двойно. Предимството на
Равнец е, че то е единственото летище у нас, свързано
директно чрез продуктопровод с "Нефтохим". Това
улеснява зареждането на самолетите. Изцяло изоставени
са 30-те каменни бункера за гариране на самолети,
както и откритите стоянки за изтребителите,
разположени близо до тях. Самолетните бункери са били
построени по специални планове и технологии за
укриване. Отгоре те са покрити с пръст и са засадени
живи храсти. Видът им умишлено наподобява залесени
хълмове. Дълги години военното летище в Равнец не бе
отбелязано на никакви карти от съображения за
сигурност, макар съществуването му да бе обществена
тайна. Шефът на военната база майор Петър Цонев все
още държи на секретността и отказва всякакви срещи с
журналисти. "Бюрото ми е затрупано със секретни
планове и материали, не мога да напускам района на
летището и нямам време за среща, тъй като и бездруго
закъсняваме с графика за военната реформа", обясни
майор Цонев отказа си за коментар.
AiBOJ

When everything seems to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it.

The sky is the limit!
Аватар
AiBOJ
супер спотър
 
Мнения: 1129
Регистриран на: 16 Авг 2004 01:36
Местоположение: Бургас

Мнениеот VS11 » 03 Окт 2004 01:03

Na men shte mi e interesno da cheta za BOJ, taka che mozhe da slozhish statijte za letishteto. Blagodarja predvariltelno.

VS11
Аватар
VS11
супер спотър
 
Мнения: 688
Регистриран на: 02 Юли 2004 06:27
Местоположение: Varna, BG/Boston, MA, USA

Мнениеот AiBOJ » 03 Окт 2004 23:23

VS11 написа:Na men shte mi e interesno da cheta za BOJ, taka che mozhe da slozhish statijte za letishteto. Blagodarja predvariltelno.

VS11



I na men mi e po interesno za BOJ,no povdignah temata za Ravnetz vav tozi forum ,zastoto vse pak Ravnetz e v Burgaski region i beshe burgaskata voennovazdushna baza,a pak az sam burgazlia i mi e kraino interesno kakvo stava s aviaciata v Burgas ,nai ve4e na letiste Burgas.Zatova si pozvolih da povdigna tazi tema...,osobeno sega kato se govori za baza na Nato na letiste Burgas,a to e grajdansko letiste,a pak alternativata e Ravnetz kato voenno..
OK niama problem ste q sloja tazi statia ....,samo da kaja pak 4e vatre stava duma nai ve4e za strategi4eskoto miasto na letisteto i voennomorskata baza v Atia...,statiata e pisana predi voinata v Irak ,taka 4e da se znae 4e e stari4ka :)
AiBOJ

When everything seems to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it.

The sky is the limit!
Аватар
AiBOJ
супер спотър
 
Мнения: 1129
Регистриран на: 16 Авг 2004 01:36
Местоположение: Бургас

Мнениеот AiBOJ » 03 Окт 2004 23:35

eto dano da vi e interesno,na mene li4no mnogo mi e ,ne e samo za aviacia,no....

Сарафово и Атия ще
станат натовски бази, когато парафираме договора за
действително членство в пакта, научи "Стандарт".
Според военни източници щатските експерти оценили
sтратегическото разположение на летището и
военноморското пристанище край Бургас. Всъщност
географското предимство на страната е главната
заслуга за поканата в НАТО. От Пентагона настоявали
щаб-квартирата на пакта в Брюксел да оценява страните
кандидатки предимно по този критерий. Военни стратези
твърдят, че
югоизточният фланг е слабото звено на
Северноатлантическия блок. България и Румъния трябва
да запушат тази пробойна. Предимството на двете
държави е близостта им до Близкия и Средния изток,
където се преплитат военно-политически иикономическi
интереси.
Ако приемем, че България
затваря от югоизток Алианса, то Сарафово и Атия са
границата на тази граница". Още през зимата на
миналата година американците забелязаха летището край
Бургас,
когато започнаха военнатоперация в Афганистан срещу
"Ал Каеда". Четири цистерни С-130 от авиобазата на САЩ
в Германия кацнаха там и близо месец зареждаха във
въздуха бомбардировачите на английските и
американските ВВС. Неотдавна министърът на отбраната
Николай Свинаров обяви, че aко се наложи да даваме
бази срещу Ирак, ще предоставим Сарафово. От Генщаба
също смятат, че летището на Граф Игнатиево tрябва
даостане за нуждите на националната отбрана, въпреки
4е е оборудвано според изискванията
на алианса. Всъщност Сарафово има и други плюсове. Там
почти не
падат мъгли заради морския бриз.Това е от значение за
полетите. А и МО има резервни писти и терени до
гражданското летище.Военно-почивният дом за часове
може да стане полева болница. Близостта до
морето предполага големи доставки по вода. А и само на
Сарафово могат да кацат gолеми транспортни
самолети.Атия е най-близо до стратегическата bаза
Севастопол, която ползват Русия и Украйна. Заразлика
от Варна тя е в изключително
удобен изакрит залив. Сега там садислоцираниtри
дивизиона кораби.Армейски моряци обясняват, че в Атия
могат да акостират много повече бойни кораби. Във
Варна това е невъзможно, защото военната база е в
по-открито море и е част от търговското пристанище.
Освен това от Атия бойните кораби може да контролират
каспийския петрол, който през Черно море захранва
Централна Европа. Близостта
на Сарафово и Атия улеснява защитата им по въздуха с
по-малко
средства на противовъздушната отбрана.
AiBOJ

When everything seems to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it.

The sky is the limit!
Аватар
AiBOJ
супер спотър
 
Мнения: 1129
Регистриран на: 16 Авг 2004 01:36
Местоположение: Бургас

Мнениеот Делян » 05 Окт 2004 19:28

Товае интересно от "Дневник".
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4584
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Мнениеот VS11 » 05 Окт 2004 20:25

Bravo na tova Burgasko letishte! Nasha gordost e to! (Az sym ot Varna de, ama shte si svija lokalnia patriotizym, hehe :-) )

Dosta sym iznenadan ot cifrite za Burgas i Varna - njamah predstava che tolkova mnogo hora sa minali za sezona - mnogo dobre. Da vidim sega koj shte gi vzeme - moite favoriti sa FRAPORT. Ako sydim po letishte Frankfurt, mnogo dobra rabota shte napravjat!
Аватар
VS11
супер спотър
 
Мнения: 688
Регистриран на: 02 Юли 2004 06:27
Местоположение: Varna, BG/Boston, MA, USA

Мнениеот AiBOJ » 06 Окт 2004 15:20

Ami i az znam za fraport 4e sa edin ot kandidatite ,samo 4e mi e interesno da razbera koi sa drugite kandidati
ina4e Fraport sa naistina bezporni...,s ogled na tova kak rabotqt letistata im
kato cialo dano samo se pravi za dobroto na bg aviacia i letista,dano sled kato gi vzeme nqkoi da razvie potenciala im...,
AiBOJ

When everything seems to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it.

The sky is the limit!
Аватар
AiBOJ
супер спотър
 
Мнения: 1129
Регистриран на: 16 Авг 2004 01:36
Местоположение: Бургас

Мнениеот harrier » 06 Окт 2004 20:40

Преди доста време Condor (разбирай Lufthansa) проявиха интерес (в буквалния смисъл), но не се знае дали имат намерение да се пробват да вземат летищата.
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 1 госта