Страница 1 от 4

Cargo Air

МнениеПубликувано на: 21 Юли 2008 00:38
от EricEntrena
видях в сайта на компанията, че в графата "fleet" има и Ан-124 Руслан. някой може ли да ми каже дали е вярно това??

Re: Cargo Air

МнениеПубликувано на: 21 Юли 2008 10:17
от silversurfer

МнениеПубликувано на: 21 Юли 2008 23:01
от EricEntrena

МнениеПубликувано на: 21 Юли 2008 23:36
от atzah

МнениеПубликувано на: 22 Юли 2008 10:22
от silversurfer

Re: Cargo Air

МнениеПубликувано на: 23 Ное 2009 20:05
от silversurfer
Според сайта Ch-Aviation LZ-CGO оперира за Bluebird Cargo. Някой може ли да потвърди това?

Re: Cargo Air

МнениеПубликувано на: 24 Ное 2009 02:31
от RRR

Re: Cargo Air

МнениеПубликувано на: 26 Ное 2009 14:47
от silversurfer
Имам един въпрос. Знам, че не е за тази тема. Но не знам къде да го задам.

Интересува ме дали всеки пътнически самолет може да се превърне в товарен? Не съм виждал да се конвентират модели от фамилията А320 в товарни.

Re: Cargo Air

МнениеПубликувано на: 27 Ное 2009 13:08
от RRR

Cargo Air 737-300F

МнениеПубликувано на: 19 Фев 2010 05:56
от IvanFL
Tuesday January 12, 2010
Resource Center

Aeronautical Engineers Inc. of Miami was selected by Cargo Air, a Bulgarian charter carrier, to perform a 737-300SF passenger-to-freighter conversion. Aircraft was built in 1987 and is scheduled for redelivery in April. It is the second -300SF AEI has converted for Cargo Air.

Re: Cargo Air

МнениеПубликувано на: 19 Фев 2010 12:20
от Toni

Re: Cargo Air

МнениеПубликувано на: 19 Фев 2010 13:50
от mitkobiker
LZ-CGO май лети сега с поща за TNT?

Re: Cargo Air

МнениеПубликувано на: 19 Фев 2010 18:55
от Stoyan
Потвърждавам!

Re: Cargo Air

МнениеПубликувано на: 27 Фев 2010 02:15
от IvanFL

Re: Cargo Air

МнениеПубликувано на: 27 Фев 2010 11:14
от Toni