Какво става с останалите български летища

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот asd » 17 Мар 2009 12:45

asd
супер спотър
 
Мнения: 765
Регистриран на: 29 Мар 2006 14:09
Местоположение: Варна

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот LZB123 » 21 Мар 2009 13:52



AN24/AT43/A319/A320/A321/A332/B462/B463/B712/B733/B734/B735/B738/B744/E190/RJ85/SU95/T134/T154

Снимките ми в , ,
Аватар
LZB123
супер спотър
 
Мнения: 901
Регистриран на: 21 Май 2008 19:55
Местоположение: Toulouse - Blagnac (TLS / LFBO), France

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот mitkobiker » 21 Мар 2009 14:13

Ето го балканския хъб на Ryanair. Musomishte international :-D Такова име няма начин да не ти закачи окото, че и дори да те накара да планираш посещение на място, което никога не си си помислял :rock: За нуждите на туземците- седмична линия до Аликанте, а за incoming-a - Лутън или Станстед :roll:
опс... Виждам и задръстен перон с биз-джетове на отгчени от алпийските си имения швейцарци, австрийци и французи + саудитски и катарски шейхове с харемите :idea:

Аватар
mitkobiker
супер спотър
 
Мнения: 2547
Регистриран на: 09 Ное 2004 12:51
Местоположение: София

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот harrier » 21 Мар 2009 16:42

Ако всичките планове и подобни идеи за останалите летища бяха станали реалност, то щяхме да имаме повече летища от държавите от Бенелюкса вече...
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот merlin » 21 Мар 2009 17:49

...абе летища има,но бизнес няма...

Гореспоменатото летище е запланувано от доста време за "хъб" на чартърите около Банско, някъде бях чел, че са правили измервания за издръжливоста на полосата сега или е нужна нова. Според мен Първа инвестиционна банка е намесена, от друга страна летището става за GA, но инвестицията за летище за един А320 сигурно ще е прекалено голяма.
Аватар
merlin
супер спотър
 
Мнения: 1310
Регистриран на: 07 Фев 2008 13:28
Местоположение: LOWW

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот merlin » 27 Мар 2009 20:03

Аватар
merlin
супер спотър
 
Мнения: 1310
Регистриран на: 07 Фев 2008 13:28
Местоположение: LOWW

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот merlin » 05 Апр 2009 14:36

Аватар
merlin
супер спотър
 
Мнения: 1310
Регистриран на: 07 Фев 2008 13:28
Местоположение: LOWW

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот merlin » 15 Апр 2009 18:20

Аватар
merlin
супер спотър
 
Мнения: 1310
Регистриран на: 07 Фев 2008 13:28
Местоположение: LOWW

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот asd » 16 Апр 2009 11:28

Терминалът на снимката изглежа с доста модерна архитектура или "новото е добре забравено старо". А едва ли има по-добре забравено от терминала на летище Русе, който никой не е виждал от почти 20 години.

А надписът "Райън Еър" по-скоро ще се появи на летище Баняса, освен ако не решат да правят вътрешни полети Русе-Пловдив. Всъщност защо не и Русе-Видин, Русе-Благоевград, където и също се говори за ново летище и т.н. с една хубава нова база на Райън Еър в Русе - все пак при толкова вътрешни полети нормално е и база да направят, нали?

:lol:
asd
супер спотър
 
Мнения: 765
Регистриран на: 29 Мар 2006 14:09
Местоположение: Варна

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот ilian » 16 Апр 2009 17:37

Аватар
ilian
най-спотър
 
Мнения: 268
Регистриран на: 04 Май 2007 09:56

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот Емо » 16 Апр 2009 17:56

Хм, единствените вътрешни полети, които според мен биха пълнили самолети до Русе, са от/до София и лятото от/до Бургас (заради бавния преход м/у Варна и Бургас).
Аватар
Емо
супер спотър
 
Мнения: 1221
Регистриран на: 14 Яну 2006 01:06
Местоположение: MUC

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот asd » 17 Апр 2009 20:20

asd
супер спотър
 
Мнения: 765
Регистриран на: 29 Мар 2006 14:09
Местоположение: Варна

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот 462TC » 19 Апр 2009 09:51

Колеги и аз много се надявам да се развият българсклите летища. Наскоро минах покрай летището на Стара Загора и направо изтръпнах. Цялата полоса включително и перона беше обрасла с бурени и тръстики :( . Няма логика да е така. Все пак Стара Загора е един от големите градове в България и поне за G.A. може да се направи. :idea:
462TC
спотър
 
Мнения: 24
Регистриран на: 08 Ное 2007 16:08

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот Gentleman » 20 Апр 2009 10:05

Да споделя лично мнение. Според мен трябва да бъде направено едно такова малко летище като това в моя роден град Русе. Разбира се, това трудно ще стане на този етап, защото малко авиокомпании биха започнали нова дестинация. Въпреки това аеропорт, който е евтин и привлича с донякъде добрата си локация, ще се пълни от всякакви пътуващи българи. Все пак страната е малка. През уикенда се уверих за пореден път в това. Какво пречи на някой от София, който е успял да резервира на добра цена билет, да си вземе автобуса/влака и да лети от Русе? Следим темата за летищата, но като че ли покрай изборите тя не намира толкова отзвук. Според мен, колкото и малка да е България, не може да има само 3 летища - София, Варна, Бургас - и едно в Пловдив, което не е ясно кой точно го използва (преглеждах сайта и на кацащи/излитащи имаше два полета на "private" компания).
Gentleman
по-спотър
 
Мнения: 170
Регистриран на: 25 Май 2008 13:50

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот Q23 » 20 Апр 2009 18:12

Потвърждавам мнението си от предишни постове, че инвестирането на държавни средства в силно рискови бизнес начинания за мен е неприемливо. По-добре да се инвестира в магистрала Варна - Русе, нещо, което е наистина необходимо и ще се ползва масово, отколкото да се съживява например Щръклево. Не съм против в България до всеки по-голям град да има поне GA летище, но това си е задача на заинтересования бизнес. Летището е скъпа работа, не само като първоначална инвестиция, но и като постоянни, ежемесечни разходи. Каква е ползата, ако държавата инвестира едни пари и създаде обект, който генерира постоянни разходи, покривани от неизвестни приходи. Хайде, прежалвам първоначалната инвестиция, какво става после? Случайно ли е това, че никой не иска да концесионира Щръклево? Хубаво би било да полагаме усилия да си формираме реалистична картина за действителността, не да храним фалшиви илюзии. Точно илюзиите на много хора докараха световната криза, ама дали някой си дава сметка за това ...
Е много ми е гот!
А на вас?
Аватар
Q23
най-спотър
 
Мнения: 252
Регистриран на: 03 Ное 2007 13:09
Местоположение: София, Internet

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта

cron