Accidents

Re: Accidents

Мнениеот kosta » 26 Фев 2009 00:17

I like the sky , i like the iar , i like the iarports , i like the planes , but i dont like to fly...
kosta
спотър
 
Мнения: 22
Регистриран на: 26 Яну 2009 23:43
Местоположение: The Sky

Re: Accidents

Мнениеот Stoyan » 26 Фев 2009 00:20

Кремене, записите днес ги слушах 30 минути преди и 1ч след произшествието.

Чу се само разрешението за ИЛС-а по 18 дясна. След това се чу как кулата вдигна номер 2 и след това последваха масовите преселения за Ротердам. И забраната за запуски.

EDIT:Kosta, От записите, поне аз не чух да е искал каквото и да било в последния момент.

Ако е нямал гориво за какво му е по-дълга полоса?
Последна промяна Stoyan на 26 Фев 2009 00:26, променена общо 1 път
Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

Re: Accidents

Мнениеот kosta » 26 Фев 2009 00:22

I like the sky , i like the iar , i like the iarports , i like the planes , but i dont like to fly...
kosta
спотър
 
Мнения: 22
Регистриран на: 26 Яну 2009 23:43
Местоположение: The Sky

Re: Accidents

Мнениеот A330-200 » 26 Фев 2009 00:45

Последна промяна A330-200 на 26 Фев 2009 00:47, променена общо 1 път
A landing is simply a controlled collision with the ground!
The 3 most useless things in aviation are the sky above, the fuel on the ground and the runway behind you.
Аватар
A330-200
супер спотър
 
Мнения: 599
Регистриран на: 08 Фев 2005 11:50
Местоположение: SOF/LBSF

Re: Accidents

Мнениеот kosta » 26 Фев 2009 00:46

I like the sky , i like the iar , i like the iarports , i like the planes , but i dont like to fly...
kosta
спотър
 
Мнения: 22
Регистриран на: 26 Яну 2009 23:43
Местоположение: The Sky

Re: Accidents

Мнениеот kosta » 26 Фев 2009 00:50

I like the sky , i like the iar , i like the iarports , i like the planes , but i dont like to fly...
kosta
спотър
 
Мнения: 22
Регистриран на: 26 Яну 2009 23:43
Местоположение: The Sky

Re: Accidents

Мнениеот A330-200 » 26 Фев 2009 01:02

A landing is simply a controlled collision with the ground!
The 3 most useless things in aviation are the sky above, the fuel on the ground and the runway behind you.
Аватар
A330-200
супер спотър
 
Мнения: 599
Регистриран на: 08 Фев 2005 11:50
Местоположение: SOF/LBSF

Re: Accidents

Мнениеот Stoyan » 26 Фев 2009 01:44

@ kosta, колега самолет на име Бус няма :!: :!: :!:

Самолета е Еърбъс или Airbus, както ти е по-удобно.
Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

Re: Accidents

Мнениеот kosta » 26 Фев 2009 02:06

I like the sky , i like the iar , i like the iarports , i like the planes , but i dont like to fly...
kosta
спотър
 
Мнения: 22
Регистриран на: 26 Яну 2009 23:43
Местоположение: The Sky

Re: Accidents

Мнениеот kosta » 26 Фев 2009 02:18

I like the sky , i like the iar , i like the iarports , i like the planes , but i dont like to fly...
kosta
спотър
 
Мнения: 22
Регистриран на: 26 Яну 2009 23:43
Местоположение: The Sky

Re: Accidents

Мнениеот kosta » 26 Фев 2009 02:40

Има спекулации , че обучаващият се пилот е управлявал самолета.
ПП:Според мен тези твърдения са добре дошли и биха обслужвали интересите не само на комшиите а и на американците.
Малко им куца постановката , защото капитана и ко-пилота все още не бяха изкарани от кабината (заради допълнителни разследвания и разеснения ) а обучаваният бе изнесен с носилка и одеало , за съжеление мъртав.
I like the sky , i like the iar , i like the iarports , i like the planes , but i dont like to fly...
kosta
спотър
 
Мнения: 22
Регистриран на: 26 Яну 2009 23:43
Местоположение: The Sky

Re: Accidents

Мнениеот Buch » 26 Фев 2009 09:56

Пак чета сега за липсата на гориво като възможна причина за катастрофата. Има резон в това твърдение (според мен) от гледна точка на факта, че нямаше никакъв огън след сблъсъка. Обаче! Какъв е шансът самолет да остане без грам гориво и просто да му спрат двигателите и това да остане незабелязано от екипажа? Трябва да има сериозна повреда в системите за индикация/предупреждение или както се казват. Не знам, как се отчита и индикира количеството гориво в един самолет, но ако сметката на зареждане и харчене им е била крива, натрупала се грешка и колко му е да са останали без керосин? Пример: Зареждаме 10 т, защото имаме 3 а за полета ни трябват 10-11 макс, според зависи, обаче вътре нямало никой....
Ще помоля някой да обори сутрешните ми лаишки мисли !
Мерси
Аватар
Buch
най-спотър
 
Мнения: 446
Регистриран на: 16 Яну 2009 13:48
Местоположение: София

Re: Accidents

Мнениеот milend » 26 Фев 2009 10:20

Последна промяна milend на 26 Фев 2009 10:22, променена общо 1 път
milend
най-спотър
 
Мнения: 302
Регистриран на: 14 Яну 2009 21:36

Re: Accidents

Мнениеот A330-200 » 26 Фев 2009 10:21

A landing is simply a controlled collision with the ground!
The 3 most useless things in aviation are the sky above, the fuel on the ground and the runway behind you.
Аватар
A330-200
супер спотър
 
Мнения: 599
Регистриран на: 08 Фев 2005 11:50
Местоположение: SOF/LBSF

Re: Accidents

Мнениеот Gentleman » 26 Фев 2009 11:39

Gentleman
по-спотър
 
Мнения: 170
Регистриран на: 25 Май 2008 13:50

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта