Бившият шеф е бил преди това и на Сименс Австрия шеф. (още една черна точка от мен

)
Заплатата варира, според вида на бонусите от 400 000 до къмм 1млн. евро.
Само заради това, че напуска обезщетението му беше
1,1 млн. евро, както в следващите години ще му плащат офис и разходи по поддържането му (секретар, шофьор и тнт). Като цяло заплатата му беше колкото на министър-председателя на Австрия, с договор до 2011.
Приеха закон, специално за 500-те милиона подпомагане от държавата, но се надявам ЕС да попречи на това. Е, не са дават просто така 500 млн, но под формата на държавно гарантиран заем, пример Япониската Банка за Развитие ни дава за пристанищата (Варна и Бургас-контейнерни терминали) и лихвата е смешна, но пък е държавно гарантиран, та така и за австрийците. Вижте SkyEurope как треперят заради едни 30 млн., при положение, че тях не ги удари голяма загуба, а липса на кеш, да ама са частна компания...
За 500 млн. може да се направи нова компания, тук направо ги е страх да не загубят слотовете на виенското летище и по света, да не съкращават 8000 гласоподаватели(които са и акционери), да не си съсипят имиджа на най-доброто в центъра на Европа. Но пък какво са малко над 400млн. загуба сравнени с 800-те млн. на австрийските железници

, просто Австрия е прекалено близо до Източна Европа и вижте как й влияе това

.
ПП: Но това да не притеснява виенчани, Братислава е на 1 час път, а там има авиокомпания, която плува срещу течението от запазени слотове, скъпи мениджъри, безмислен кетъринг и тнт.
