Не разбирам защо темата за регионалните български летища се превръща в сравнителен анализ на ситуацията в Румъния и в България?
В Румъния развитието на летищата е следното : Регионално -->Национално-->Международно. Примери за такова развитие през последните 30 години имаме достатъчно : Тимишоара, Клуж Напока, Търгу Муреш, Сибиу, Бакъу, Констанца, Крайова, Яш. Някои летища остават само национални като Арад, Орадеа, Бая Маре. Във всеки случай всичко започва от ниво регионално летище. Сега се сещам за регионалното летище Сучава в североизточна Румъния , което през ноември миналата година стана национално с полети на Таром до Букурещ. Дори в малкото летище на Тулча "Делтата на Дунав" , което има годишно само няколко чартърни полета са инвестирани средства :
http://www.aeroportul-tulcea.ro/ro_gale ... y=/&page=2 При такова развитие на летищата в северната ни съседка , не виждам за какво сравнение може да става между нас и румънците?Ето карта на румънските летища : действащи, недействащи, проектирани :
