Какво става с останалите български летища

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот tupolev144 » 11 Май 2014 07:01

Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот Toni » 11 Май 2014 10:58

100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот West Germany » 11 Май 2014 13:21

West Germany
най-спотър
 
Мнения: 492
Регистриран на: 23 Авг 2010 14:52

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот skyviewer » 11 Май 2014 13:49

До Ту 144:

:smt023 :smt023 :smt023
Аватар
skyviewer
супер спотър
 
Мнения: 1461
Регистриран на: 23 Юли 2009 18:11

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот Big G » 11 Май 2014 18:57

West Germany, след като скоро обсъждахме всичко това (както казваш) защо отново пишеш?! Защо мислиш, че ти си последна инстанция и че си компетентен по всички въпроси (четейки всичките ти постове). Въпреки труда, който си си направил с тия конкретни цифри. И аз бях се включил в един момент в тази дискусия, цитирайки ти АИП-а на Гърция за да можеш да разбереш нещата. Изкушавам се, още веднъж, за последен път да ти напиша още няколко реда. Разбира се, с извинение към съфорумците, защото освен, че не е мястото тук точно да коментираме това, а и защото май ставаме банални с тъпченето на едно място.
Това на което ти му викаш държавна такса от 22 евро ( за пътници извън ЕС) и 12 евро (за тези от ЕС) не е такава такса. Тези средства влизат в Sparta found и от тях се покриват въпросните 92 евро за такса кацане, а останалите отиват за модернизация на летището (виж справката от АИП-а), а не в министерството на транспорта на Гърция. Не знам дали знаеш, но в Гърция дори няма ННО ( това на което в България му казват ГД ГВА). Та тези средства не са разход на авиокомпаниите и те не ги дължат на гръцката държава или на летищен оператор. Авиокомпаниите се явяват нещо като касички за събиране на „лептата” от всеки пътник, който ползва съответното летище в Гърция. А такса „шум” и такса „ сигурност” изобщо няма. Разходите за това се покриват от търговската дейност на съответния летищен оператор ( което е и в унисон с насоките на ЕК ). За гръцките летища по този начин тяхната държава е организирала ФОНД за развитие на регионите, чрез развитие на летищата. А при нас за да има такъв ФОНД, общините, фирмите , гражданите, трябва да съберат пари от собствените си бюджети и джобове, с които да платят на собствената си държава „ниските” (според теб) държавни такси. То и това би било резонно, ако тези средства се връщаха обратно на летищата (за да могат да се развиват), а не да се харчат незнайно за какво. Та има принципна разлика между държаните такси на Пловдив и събиране на средства за ФОНД за развитие на Солун. Напр. ако на горе-долу 50 000 кацащи пътника на Пловдив за миналата година имаше по 10 евро във Фонда за развитие на региона и таксата кацане беше напр. 100 евро на кацане, можеш сам да сметнеш колко кацания може да има на летището. А държавата щеше да има много по-голям приход от дейността на летището, от колкото има сега от държавните такси. Това няма да ти обяснявам защо. Впрочем много си далеч от истината по отношение взаимоотношения а/к, Фонд, лет. оператор и т.н. Затова и бъркаш понятията. "Ако взимат още нещо и от фонда то излиза още по изгодно. Иначе от фонда взимат още горе долу 500 евро за едно кацане"......???!!! От Фонда трябва да се покрива цялата държавна такса. Просто не ти е ясно как става това така наречено "споделяне на риска" и затова твоите разсъждения по темата са 100% заблуда.
P.S. Извинявам се на всички, защото това си е офтопик в темата тук.
Started 1967.
Аватар
Big G
супер спотър
 
Мнения: 1536
Регистриран на: 01 Мар 2007 19:41
Местоположение: У дома

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот Пароль » 11 Май 2014 20:08

Предлагам да пренесем дискусията в по-подходяща тема:
viewtopic.php?f=1&t=2185&p=101613#p101613
Пароль
супер спотър
 
Мнения: 1954
Регистриран на: 04 Апр 2010 20:20

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот Big G » 11 Май 2014 21:58

Started 1967.
Аватар
Big G
супер спотър
 
Мнения: 1536
Регистриран на: 01 Мар 2007 19:41
Местоположение: У дома

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот Пароль » 11 Май 2014 22:30

Пароль
супер спотър
 
Мнения: 1954
Регистриран на: 04 Апр 2010 20:20

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот West Germany » 11 Май 2014 22:59

West Germany
най-спотър
 
Мнения: 492
Регистриран на: 23 Авг 2010 14:52

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот Big G » 11 Май 2014 23:57

Не ме вкарвай в изкушение. Дадох дума вече. Съжалявам, че не ти е станало ясно. Може би е трябвало да напиша доста повече. Намери подходящата тема във форума и май ще трябва да започнем отново, защото разбрах, че не си разбрал :) , това което съм ти писал, въпреки че казваш: "Big G Това което разбирам за фонда на летище Пловдив, че се събират пари от общините и се дават на Ryan за това че те поддържат линиите до Пловдив"
Started 1967.
Аватар
Big G
супер спотър
 
Мнения: 1536
Регистриран на: 01 Мар 2007 19:41
Местоположение: У дома

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот dr_mike » 12 Май 2014 06:52

Забравяте да споменете факта че Солун е с населени около 1 000 000 , и че е център на туристическа регия генерираща огромен (спрямо Пловдивския а и вообще Българския пазар) трафик на туристи. Така че за да го има даден полет освен такси трябва да има и пътници желаещи да пътуват. Не мисля че Пловдив има възможност да генерира пъникопоток съпоставим с Солун .
dr_mike
по-спотър
 
Мнения: 118
Регистриран на: 10 Апр 2013 22:42

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот West Germany » 12 Май 2014 08:38

West Germany
най-спотър
 
Мнения: 492
Регистриран на: 23 Авг 2010 14:52

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот West Germany » 12 Май 2014 08:40

West Germany
най-спотър
 
Мнения: 492
Регистриран на: 23 Авг 2010 14:52

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот skyviewer » 12 Май 2014 08:47

А,кога ще ги стигнем селяните от Hahn.Май,че по товарни авиопревози задминаха цяла БЪЛГАРИЯ :D

http://www.aero.de/news-19576/Flughafen ... gzhou.html

P.S.
А,пътнико- потока,който ГЕНЕРИРАТ-по съседните гори ли го събират :smt100
Аватар
skyviewer
супер спотър
 
Мнения: 1461
Регистриран на: 23 Юли 2009 18:11

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот dr_mike » 12 Май 2014 09:41

eto otgovor kade gi sabirat...
Frankfurt–Hahn Airport (German: Flughafen Frankfurt-Hahn, IATA: HHN, ICAO: EDFH) is a commercial airport located 10 km (6.2 mi) from the town of Kirchberg and 20 km (12 mi) from the town of Simmern in the Rhein-Hunsrück district of Rhineland-Palatinate to the west of central Germany.
Rhineland-Palatinate (German: Rheinland-Pfalz, pronounced [ˈʁaɪ̯nlant ˈp͡falt͡s]; French: Rhénanie-Palatinat) is one of the 16 states of the Federal Republic of Germany. It has an area of 19,846 square kilometres (7,663 sq mi) and about four million inhabitants...
t.e polovina BG na plost ot 20000 km kvadratni. Pri tova dosta po platezosposobni od nasite...
dr_mike
по-спотър
 
Мнения: 118
Регистриран на: 10 Апр 2013 22:42

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта