от karadzhoff » 23 Дек 2008 15:21
По данни от записващите устройства, пилотът на Continental е поискал прекратяване на излитането. Това е станало само 4 секунди след като се е чул "раздрусващ и тракащ звук". Няма доказателства за нещо нередно по време на предполетните проверки и рулирането, както и за проблеми в двигателите. 28 секунди след отпускането на спирачките дават мощност за излитане, на 41вата секунда се чуват шумовете, на 45тата се иска прекратяване на излитането. Самолетът е тръгнал на 1900 фута от treshold-a на писта 34R, като след това е започнал да се откланя встрани до напускане на полосата на 2650 фута от treshold-a. От мястото на излизането до мястото, където е спрял е изминал 2000 фута, вследствие на инерцията и на скоростта от 119 възла.