Какво става с останалите български летища

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот Niki Cvetkov » 27 Юни 2013 09:12

Niki Cvetkov
по-спотър
 
Мнения: 151
Регистриран на: 19 Окт 2012 10:48

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот BODGM » 27 Юни 2013 09:36

Аватар
BODGM
най-спотър
 
Мнения: 310
Регистриран на: 18 Юни 2008 14:34
Местоположение: София

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот julminchev » 27 Юни 2013 09:51

Ако това летище потръгне Пловдивското става съвсем ненужно. Не че сега е нужно. Не ме я ясно за какво им е ново летище при положение, че софийското не могат да натоварят.
julminchev
спотър
 
Мнения: 61
Регистриран на: 30 Ное 2012 22:41

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот pumana » 27 Юни 2013 10:12

Ползи има ако е карго с 24-часов лиценз. Все пак софийското е затворено от 12 до 5 през нощта (уж).
pumana
най-спотър
 
Мнения: 454
Регистриран на: 01 Дек 2010 12:42

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот Пароль » 27 Юни 2013 10:35

Пароль
супер спотър
 
Мнения: 1954
Регистриран на: 04 Апр 2010 20:20

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот RGG » 27 Юни 2013 11:19

Ааааа, попрекали кмета. Кацал съм в Кондофрей 10-тина пъти - последно преди около 15 дни. Военното летище Кондофрей винаги е било запасно и никога на него не са били дислоцирани постоянно авиационни части. Полосата е асфалтена, стандартна - 2500м х 45м, сравнително равна е, но съвсен не е идеална. Осветление - няма, според ръководството скоро няма и да има. Няма никакво радионавигационно оборудване. Сградният фонд се състои от 2 панелки на 3 етажа, които следва да бъдат разрушени за сметка на новия, звезден терминал. Като управа и администрация, и идеи - нищо.
3-те километра не ги обсъждам. Карго - летище без нито една машина за наземно обслужване, което НЕ планира да оперира през нощта, трудно достъпно от столицата - първо караш до Дупница и след това се отклоняваш през едни китни селца. Друг аспект - колко карго возим за Гърция??? Какви ще са ползите от това големите оператори да стоварват карго в париферно пернишко село????
Туристи били летели от Кондофрей за Гърция?!?! Кондофрей е летище без ГКПП, не е възможно да се изпълни полет по външни линии от такова летище. Ако някой лети за Гърция, то трябва преди това да кацне на някое летище с ГКПП - т.е. едно от 5-та международни летища!!! Абсурдно е да се твърди такова нещо.
Относно пътникопотока - по данни на управата най-големия самолет, който е кацал там и то веднъж, е нещо тип Piper Meridian или TBM 700, поне аз това извличам от думите 'най-бързия едномоторник'.
Смешни са всички тези твърдения. Напомнят ми на помпозните приказки около концесията на АБ 'Щръклево' до гр. Русе. Там поне имаше някаква идейност - река, средно развит за БГ регион, близост до голяма столица, наличие на някакъв поминък в Мизия и самият град Русе съвсем не е Радомир или Бобов дол.....
Огромните ремонтни дейности, които са извършени до момента включват разчистване от плевели и храсталак.
Смешно да се правят подобни изказвания, не е правилно да се залагат такива нереалистични програми. Пожелавам успех на всички, които са се захванали с авиация, но чрез арогантност и помпозност не се пълнят терминали.
Аватар
RGG
най-спотър
 
Мнения: 481
Регистриран на: 15 Ное 2008 18:54
Местоположение: SOF/LBSF

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот pumana » 27 Юни 2013 11:53

pumana
най-спотър
 
Мнения: 454
Регистриран на: 01 Дек 2010 12:42

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот Делян » 27 Юни 2013 14:00

Да, и аз четох тази статия в Бивол.
Не знам какво ще излезе в крайна сметка.
Прилича на пералня с незнайни пари но Bulgaria air също започна по този начин и за сега съществува.
Явно това е нормална процедура за инвестиране в българската реалност.
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4713
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KJAX, Jacksonville, Florida, USA

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот Toni » 28 Юни 2013 08:36

100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот Topfly » 25 Окт 2013 11:13

Проектират летище за скиори край Гоце Делчев
Капацитетът му е да поема до 3 хил. полета годишно



Този проект изглежда сериозен ако се съди по участниците в него...
Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот RGG » 25 Окт 2013 13:54

Кондофрей - хубаво, ама това вече е смешно....
Аватар
RGG
най-спотър
 
Мнения: 481
Регистриран на: 15 Ное 2008 18:54
Местоположение: SOF/LBSF

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот skyviewer » 25 Окт 2013 14:20

Само ,където никой не обяснява на публиката ,че това няма да е летище за обществено ползване,т.е.без митница,пожарна,кпп и т.н.,или както се вижда ,става въпрос за general aviation planes types :D
Аватар
skyviewer
супер спотър
 
Мнения: 1461
Регистриран на: 23 Юли 2009 18:11

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот Topfly » 25 Окт 2013 15:40

Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот Jair » 25 Окт 2013 16:01

С тая ширина от 25м никоя средно голяма машина не може да кацне.
- Блог за авиация и пътешествия
- форум за пътешествия
Jair
супер спотър
 
Мнения: 702
Регистриран на: 21 Ное 2007 03:35

Re: Какво става с останалите български летища

Мнениеот Topfly » 25 Окт 2013 16:30

Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта

cron