Sofia Airport - Развитие и реконструкция

Мнениеот Toni » 18 Юли 2006 09:25

Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот tien787 » 18 Юли 2006 10:21

Благодаря Тони.

Значи рульожките са доста по-разместени от показаното отдолу. :roll:

Изображение
Аватар
tien787
по-спотър
 
Мнения: 102
Регистриран на: 13 Окт 2005 10:27

Мнениеот Toni » 18 Юли 2006 10:52

Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот Stoyan » 18 Юли 2006 12:19

Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

Мнениеот SPEED_BIRD » 18 Юли 2006 15:16

ATC на живо от Бургас, България:
http://www.liveatc.net/feedindex.php?ty ... al-eu#lbbg
Аватар
SPEED_BIRD
супер спотър
 
Мнения: 599
Регистриран на: 04 Май 2004 10:36
Местоположение: Бургас

Мнениеот tien787 » 18 Юли 2006 15:32

Аватар
tien787
по-спотър
 
Мнения: 102
Регистриран на: 13 Окт 2005 10:27

Мнениеот harrier » 18 Юли 2006 16:08

Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот Toni » 18 Юли 2006 17:39

Изображение

Ето така би трябвало да изглежда :)
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот Делян » 18 Юли 2006 17:51

значи арабите са спестили няколко рульожки.
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4713
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KJAX, Jacksonville, Florida, USA

Мнениеот asd » 18 Юли 2006 17:57

Тоест старата по-къса писта е имала повече рульожки от новата по-дълга писта? Не е ли нерационално на по-дълга писта, по-малко рульожки? Така, ако една рульожка е затворена по някакви причини, самолетите ще трябва да заобикалят много повече...
asd
супер спотър
 
Мнения: 765
Регистриран на: 29 Мар 2006 14:09
Местоположение: Варна

Мнениеот Toni » 18 Юли 2006 19:10

Прав си за заобикалянето.

Има едни таблици, в които пише за нормалното функциониране на една писта какъв е минималния брой пътеки за рулиране и през какво растояние да са те. При изчисленията се взимат предвид много фактори - брой самолетодвижения, вид на пътеките за рулиране, наличие на паралена пътека и писти, тип на самолетите и необходимита им дължина при кацане и т.н. Като сметнеш се получава препоръчителния оптимум и съответно минимум.

Мился, че за момента конфигурацията е в минималния възможен вариант. Ако има сериозно увеличение на трафика, ще бъдат добавени лиспващите. Помня като през 1982 построиха D - единствената високоскоростна рульожка до сега, която се оказа и най-използваната в последствие.
Последна промяна Toni на 18 Юли 2006 23:40, променена общо 1 път
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот Toni » 18 Юли 2006 19:22

Изображение

Имайки предвид какви са преобладаващите ветрове, това би трябвало да са най-използваните пътеки за рулиране. Като ми остане повече време, ще се опитам да помисля и върху варианта Кацане27/Излитане09 .

Ще се радвам, ако някой помогне с вътрешна информация. Сигурен съм, че схемите отдавна са изработени.....
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот Stoyan » 18 Юли 2006 21:40

Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

Мнениеот tedier » 18 Юли 2006 21:41

tedier
по-спотър
 
Мнения: 131
Регистриран на: 14 Ное 2005 17:13

Мнениеот mitkobiker » 21 Юли 2006 00:05

Аватар
mitkobiker
супер спотър
 
Мнения: 2547
Регистриран на: 09 Ное 2004 12:51
Местоположение: София

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта