от europeandj » 14 Фев 2017 14:36
Прекрасни новини наистина! И аз съм изумен, че туристите хукнаха насам и това наистина може да ни докара мвного полети и пари.
Казусът с ромите е сериозен. Онзи ден летях за Кьолн и мога да кажа, че бяха преобладаващият контингент, във връзка с което на паспортен контрол в Германия ни опънаха такава проверка и такъв задълбочен разпит на всеки пътник, каквато не бях виждал дори на влизане в страни като ОАЕ, Турция, Грузия и т.н.
Надяваме се на още експанзия обаче, каквато явно ще има:
*Розовите се местят от Хан на Франкфурт Int'l и пускат ежедневни полети с А321, което е може би най-голямата им стъпка към завземане на бизнес пътниците.
*Подмяна на половината А320 с А321 => повече седалки, повече пътници, по-ниски цени!
*За лятното им разписание има още дупки и вероятно ще ги напълнят скоро. Надявам се на втора Варна, което вече тотално ще задоволи всички типове пътници по линията. А защо не и сезонен Бургас? А защо не от страна на Раян, ей така напук.
*Раян са заявили, че са супер доволни от нашия пазар и се очаква още един бум от дестинации, което вече не знам дали е слух или наистина ще стане.
*Удвояване на честотите и авиокомпаниите по линиите до Москва и евентуално сближаване между страните ни.
*Тепърва очакваме стъпването на Трансавиа, която освен директна конкуренция на бастионът на ТИМ - Амстердам ще предлага и прекачване по споразумение с KLM.
*Падането на визите на грузинците за Европа, както и падането на визите за българи за Канада също смятам, че ще донесе положителни неща. Полетите до Кутаиси както бяха обречени и летяха празни с билети по 20лв до последния ден сега виждам, че цените са отишли в космоса и рестартирането на линията през март започва да изглежда все по-реално.
*Варна! Wizz, Ryan, Easy... Какво друго му трябва на едно малко сезонно летище в Европа освен тези три играча, които да се "сбият" помежду си.
*И още... Не знам дали забелязвате как Wizz и Ryan започнаха сценария от полския пазар преди години. Надцакват се и предвиждат ходовете си. Стремят се изпреварвайки събитията да се конкурират. Такъв резултат според мен са линиите до Варна и Франкфурт Int'l. Такъв резултат са и линиите от Шарлероа до Пловдив и Варна. И не знам дали забелязвате по колко отсечки от София летят в едни и същи дни и едни и същи часове... Примери са MAD, BHX, а май имаше и още.
Така че въпреки свръхпредлагането смятам, че имаме още потенциал за изпълване и няма да се учудя ако ударим и 7 милиона тази година.