от harrier » 18 Яну 2011 22:24
Доколкото ми е известно Катар летят директно до Мелбърн, но до Сидни и Окланд нямат директни връзки. Т.е. до тези два града пак би се стигало с две междинни кацания.
В момента, както колегата вече отбеляза, трафъкът за натам успешно ползва Turkish, а по от скоро и Etihad през ATH/AUH.
Още един повод за размисъл - бизнесът масово ползва корпоративни договри с авиокомпаниите, което за едните осигурява една добра средна цена на билетите, а за другите - по-добро затоварване и лоялна клиентела. Т.е. ако се налага да стигнеш с две междинни кацания до Сидни, е доста вероятно да летиш през Виена, Мюнхен и тн, ако фирмата ти е клиент на LH/OS например. Същото правило може да е валидно дори междинното кацане да е само едно - фирмата ползва добри условия, праща те през FRA и BKK примерно и това е. На много малко хора времето им е толкова ценно, че 6-7 часа да правят разлика...особено в България!
Ще се опитам да намеря данни за пътникопотока между България и Австралия/Нова Зеландия за да докажа тезата си, че той е пренебрежително слаб.