Страница 1 от 1

За бонусната програма на България еър и останалите такива

МнениеПубликувано на: 14 Май 2009 15:48
от LZ-EZY

Re: За бонусната програма на България еър и останалите такива

МнениеПубликувано на: 14 Май 2009 17:11
от Jair
Много се чудех дали да се регистрирам за програмата на бг еър при положение, че имам 3-4 полета с тях годишно. Заслужава ли си, въпреки проблемите и нервните лелки? :)

Ако мога да си начисля точки и от предишни години още по-добре, но се съмнявам че ще стане ако не си пазя бординг паса, заверени нотариални документи че съм напускал страната на посочените дати и тест с детектор на лъжата :)))

Между другото miles and more не е след 3000 мили, а след първата миля, която направиш от полет. Регистрирах се преди 2 седмици...след седмица картата ми беше пристигнала. За огромния избор да си похарчиш точките въобще не коментирам.

Re: За бонусната програма на България еър и останалите такива

МнениеПубликувано на: 15 Май 2009 01:43
от mitkobiker
Аз лично съм попадал по телефона на една доста приятна и услужлива служителка, която се занимава с FF при FB... но не ми се е случвало да я изпитвам със завъртяни казуси...
Иначе си признавам, че трудно се сещам за по-безполезна FF програма :rolleyes:

Re: За бонусната програма на България еър и останалите такива

МнениеПубликувано на: 18 Май 2009 09:53
от pepsii

Re: За бонусната програма на България еър и останалите такива

МнениеПубликувано на: 22 Май 2009 12:11
от LZ-EZY
С тази служителка и аз съм контактувал често и мога да кажа че е една от малкото в компанията имаща желание да свърши нещо полезно за клиента...
Вчера получих писмо че картата ми е готова! Ураааа сега ще отида да си я взема при някое от следващите ми излитания...
Сега ако успея и да си направя upgrade може и да и намеря смисъл на тази програма. :drinkers:

Re: За бонусната програма на България еър и останалите такива

МнениеПубликувано на: 22 Май 2009 16:00
от merlin
Луфтханза ми издадоха картата преди да съм летял с тях въобще, е тогава живеех в Германия, не знам как е ако си в друга страна.

За мен най-голямото удобство е self check-in-а на летищните автомати, вкарвам картата си и без да се налага да вкарвам имена, кодове и тнт ми излизат бордните карти. Имам я от 5 години и дори милите не съм проверявал (чакам някой хубав ден да ми служат за полет :rolleyes: ).

Да не забравяме, че това е страшен маркетинг трик. Някой познат ти вижда картата и казва: "Ах, аз не съм летял още с тях". Нещо като Смарт на Шел. Т.е трябва да ги раздават безплатно като бонбони "Лукче" тея карти от Белите линии, а те го правят като че искаш заем от банка. И цената на една пластмасова карта е без коментар. Но пък вчера забелязах, че Уиз рекламират по българските сайтове :lol:

Re: За бонусната програма на България еър и останалите такива

МнениеПубликувано на: 22 Май 2009 16:03
от Емо

Re: За бонусната програма на България еър и останалите такива

МнениеПубликувано на: 22 Май 2009 16:33
от harrier
Предлагам за мото на FF-програмата да се сложи нещо от сорта на:
"Bulgaria Air FF Programme - An Aerospace Travesty", префразирайки заглавието на един филм с Лесли Нилсън :)

Случките, за които става въпрос, за пореден път доказват, че бизнес не се прави с "имане", а с "търсене на ефективност". Сега имаме нови и достатъчно самолети, но ефективността според мен е нищожна. Имаме FF-програма, но за ефективност и дума не може да става - няма ясни правила за начисляване и употребяване на точките, трябва "одобрение" (!?), трябва служителите да са на кеф за да си свършиш някаква работа, свързана с програмата, да не говорим, че тези от компанията явно бягат от интернета, като от чума, защото и дума не може да става да се направи един нормален портал, от където клиентите да си проверяват сметките, да избират премии и тн. Още нещо - никаква опция с тази карта да се чекираш или нещо такова! Други партньори незнам дали има, но ако има - не ми се мисли с каква скорост протича взаимодействието между компанията и другите институции.

Докато при M&M, на която програма съм "лоялен клиент", нещата са други - можеш да трупаш точки с летене, с рент-а-кар, с пазаруване в магазини за дрехи, козметика, в аптеки, с абонамент за вестници и списания, с финансови и застрахователни услуги, хотели и тн. Можеш да се чекираш онлайн, можеш да се чекираш на автомат на летището, всичко е до такава степен интегрирано, че става за секунди. Аз вече дори при чек-ин на гише си давам само M&M-картата и много рядко се налага да си давам паспорта дори.

Що се отнася до бонусите - вече два пъти получавам ъпгрейд на гейта, преди да излетя, което го отдавам само на наличието на картата и на това, че през последната 1-2 години съм доста активен клиент на Star Alliance. При това в единият от случаите бях платил най-ниската възможна тарифа за полета, която даже и на сайта на компанията не се предлагаше (намерих я през expedia).

И тъй като съм убеден, че някой за пореден път ще защити клубът по интереси, изричайки превърналата се в крилата фраза "Те нещата стават бавно", нека само да уточня, че стартът на програмата за лолялни клиенти стана малко след създаването на компанията! От тогава (близо 6 години) така и никой не разбра как функционира тази програма!!! Освен това, в условията на сериозна конкуренция, тези неща или трябва да стават веднага или си загубен - това е!

Re:

МнениеПубликувано на: 24 Май 2009 20:36
от IvanFL
ето една комична случка. Преди две седмици чакам да се покатеря на полет на Делта Минеаполис до Атланта и после до Маями. Понеделник сутрин и четвъртък следобед полетите са почти изцяло пълни с хора пътуващи по работа. За да мине по бързо времето попитах служителката има ли останали места за upgrade макар и да знам че моя златен статут не струва нищо из полетите на Делта. Тя се изсмя и каза за този полет имаме 67 чакащи за upgrade със сребърен, златен и платинен статут. Това в едно малко МД!