Комуникация между пилотите в Южна Корея

Тук ще прочетете разкази, обяснения и интересни факти от хората, които правят авиация.

Мнениеот Делян » 05 Яну 2007 18:56

Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4713
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KJAX, Jacksonville, Florida, USA

Мнениеот tkostov » 13 Яну 2007 15:54

Аватар
tkostov
член на екипажа
 
Мнения: 24
Регистриран на: 24 Ное 2006 20:29
Местоположение: Сеул

Мнениеот Делян » 15 Яну 2007 15:26

Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4713
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KJAX, Jacksonville, Florida, USA

Мнениеот SPEED_BIRD » 16 Яну 2007 09:50

ATC на живо от Бургас, България:
http://www.liveatc.net/feedindex.php?ty ... al-eu#lbbg
Аватар
SPEED_BIRD
супер спотър
 
Мнения: 599
Регистриран на: 04 Май 2004 10:36
Местоположение: Бургас

Мнениеот Stoyan » 16 Яну 2007 14:30

Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

Мнениеот SPEED_BIRD » 16 Яну 2007 17:01

SELCAL не е компютърна система. Забравих и името на тази за която говоря а и тя не е една ами са няколко. :(
ATC на живо от Бургас, България:
http://www.liveatc.net/feedindex.php?ty ... al-eu#lbbg
Аватар
SPEED_BIRD
супер спотър
 
Мнения: 599
Регистриран на: 04 Май 2004 10:36
Местоположение: Бургас

Мнениеот BOOMER » 29 Май 2007 10:13

Изображение

It is extremely important that crews understand that a decision to reject a take off is not made because the airplane can stop. A decision to reject a take off is made because the airplane will not fly!!!
Аватар
BOOMER
по-спотър
 
Мнения: 151
Регистриран на: 23 Ное 2005 01:15

Мнениеот Nikolay » 29 Май 2007 14:57

Аватар
Nikolay
супер спотър
 
Мнения: 505
Регистриран на: 30 Май 2005 09:59
Местоположение: Sofia, Bulgaria


Назад към Специалистите обясняват

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта